Erresistentzia anaerobiko alaktikoa

Erresistentzia anaerobiko alaktikoa hobetzeko, nagusiki “Metodo interválico intensivo extra-corto´´ erabiliko dugu.

 

Metodo honetan, lantzen ditugun estimuluak oso motzak eta potentzia handikoak dira, ahalmena lantzean, atsedenak ezin dira osoak izan, hauek ala badira beste gaitasun fisiko bat lantzen bukatuko dugu. (potentzia anaerobiko alaktikoa).

 

Naiz eta kapazitatea lantzen dugun, lehenengo serietan potentzia zeharka landuko dugu eta  serieak gauzatzen ditugun einean atseden ez osoak gauzatuz gure helburua beteko dugu.

 

Atseden hauek normalean pasiboki betetzen dira, baina horrek ez du zertan beti horrela izan behar. Erritmo aldaketa explosibo batean (semaforoa gorria jartzen denean)  potentzia anaerobiko alaktikoa landuko dugu abiadura aldaketa hori ematean.

 

Horregatik, lan extentsibo bat gauzatzen ari garenean, esandako erritmo aldaketak egitean, PAA landuko dugu baina erritmo aldaketa horien kopurua handitzean EAA lana bilakatuko delarik.
Kapazitate honek zerikusi handia dauka indar maximo eta indar azkarrarekin, esan dezakegu kapazitate honek indar maximoa, abiadura handian (potentzia), denboran zehar gauzatzeko gaitasuna dela.

 

KIROLA Materialea /lekua Entenamendua Bideoa
Pistako txirrindularitza Bizikleta – 2x(10×15´´ tope rec:30´´)rec:2´
-10×1´ tope rec:1´suave
https://www.youtube.com/watch?v=pzoqynq2nOs
https://www.youtube.com/watch?v=sVbwngNoHm0
VolleyBal VolleyBaleko pista.
Voleiballean puntuak motzak eta explosiboak dira, horregatik gure entrenamenduak capacidade honetara bideratuak egongo dira.
Capacidade Anaerobico Alaktikoa

-5(1×8”x9mtx100%)x 20”
-3((3×10”x95%/20”)/20”)x40
– 5(1×9”x24 mtsx100%)x1’
-Desplazamiento centro esquina (5(1×10”x12Mts x95%)x20”

https://www.youtube.com/watch?v=Pe24XtNAfHo
Igeriketako irteerak Probak motzak direnean, irteerak oso garrantzitsuak izaten dira, ondoren, martxa ona hartzeko. Horregatik, irteera hauek oso explosiboak izaten dira. 5(6×15/20”)/1´ https://www.youtube.com/watch?v=eMnG9Tb8ZuQ
Atezain entrenamenduak https://www.youtube.com/watch?v=1pW7dH0VUxI
Atletismo:100-200m libreak

Erreleboak

Proba oso denbora motzekoak dira eta eta esfortzu handikoak.

Esfortzu hauek egin baino lehenago, beroketa egoki bat egitea oso garrantzitsua izango da.

100m libre

https://www.youtube.com/watch?v=dfbnelU-BAg

4×100 erreleboak

https://www.youtube.com/watch?v=vPbRNlezAM4

Iturriak:

http: //powerexplosive.com/la-resistencia-parte-ii/

http://www.tododxts.com/index.php/preparacion-fisica/entrenamiento-deportivo/112-resistencia-metodos-de-entrenamiento

 

 

Advertisements

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s