Indar orokorra lantzeko saioa 2/5

Gaur bigarren saioa gauzatu dugu, eta hobekuntzak iada nabaritu ditugu, ariketa ia berdinak izanik, errepikapen gehiago sartu ditugu baina oso ondo ikusi gara.

 

Saio baten eta bestearen artean hiru egun pasa dira, ostiraletik astelehenera, eta batzuk asteburua atera ginen bizikletan edo korrika egitera eta uste dugu hori lagundu gaituela gaurko saioa tope hasteko.

Hona hemen garuko saioa:

2. saioa

Saioa oso antzekoa izango da, baina errepikapenaren bat igoko dugu eta soka ukitzen hasiko gara.

 

Beroketa: 10´ Spinning-eko bizikletan 1.zonan.

 

Serie artean 1´-ko deskantsoa

 

     1.   seriea 12 sentadilla  RM%70 12 x (Lunge  + enborraren kanpo errotazioa 10kg-rekin) 12x Press militarra %70RM
     2.   seriea 12x Pisu hila RM%70 12 x (Lunge  + enborraren kanpo errotazioa 10kg-rekin) 2x 6 Dominada rec 5´´
    3.    seriea 12 banka igoera RM%70 1´ plantxa 20x Push up
    4.    seriea 12x Pisu hila RM%70 12 x (Lunge  + enborraren kanpo errotazioa 10kg-rekin) 10x Soka heldu eta igo, eskuak gure aldakara iritsi arte, ondoren berriz lurrean eseriko gara.
    5.  seriea 12 sentadilla RM%70 10x skipping estatikoan hanka bakoitzarekin, mantenduko dugu skipping posizioa 5´´ eskuarekin koordinatzen dugun bitartean. 12x Press militarra RM %70
    6.   seriea 10 banka igoera RM%70 10 x (Lunge  + enborraren kanpo errotazioa 10kg-rekin) 2x soka igo

 

Lasaitzea: 10´ lehenengo zonan korrika edo spinning-eko bizikletan.

Advertisements

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s