INDARRAREN TESTAK (BRZYCKI METODOA)

Oraingoan Brzycki metodoa erabiliko dugu pisu maximoa lortzeko. Metodo hau gimnasioan edo pisua altxatzen hasi berrientzako pentsatuta dago, izan ere, kirolari hauek ez dute teknika egokia eta  zuzenean 1Rm-ra badoaz, lesioa edo deskonpentsazio larriak sortu daitezke.

Metodo honen bidez, pisu gutxiago altxatuko dute. Jarritako pisua 10 errepikapen baino gutxiago egiten baditu, ondoren atxikitutako tablan, altxatutak pisua + errepikapen kopurua sartu beharko da. Honela, pisu maximoa zenbatekoa den jakingo da. Jarritako pisua 10 errepikpen baino gehiago altxatu baditu, altxatzeaz utzi eta pisu gehiago jarri beharko da. Oso garrantzitsua, serie batetik bestera egoki deskantsatzea.

rm-Pablo           Moi-rm                lander-rm                     kepa-rm

 

images

Advertisements

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s